اعطای بورسیه تحصیلی،اقدام نمادین نظام برای كیفیت بخشی به عرصه رسانه است
نوشته شده توسط : modz

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ' محمد هادی همایون ' روز چهارشنبه افزود: به طور قطع كسانی كه در عرصه مطبوعاتی و رسانه ای كشور فعالیت دارند به دنبال دریافت مبلغی از جشنواره مطبوعات نیستند اما اعطای جوایز نفیس به برگزیدگان، حاكی از توجه مسوولان به این بخش است.

وی درباره تفكیك جشنواره و نمایشگاه مطبوعات از یكدیگر گفت: تفكیك جشنواره از نمایشگاه، یكی از برنامه ها و سیاست های مناسب مدیریت فعلی معاونت مطبوعاتی به شمار می رود كه موجب توجه بیشتر مردم به مطبوعات و رسانه های كشور می شود.

همایون در ادامه درباره كیفیت آثار راه یافته به دور نهایی هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: خوشبختانه امسال، آثار بسیار متنوعی در حوزه های مختلف به دبیرخانه جشنواره مطبوعات و مرحله نهایی راه یافته بودند كه همین امر انتخاب آثار برگزیده را بیش از پیش سخت تر می كرد.

این استاد دانشگاه اضافه كرد: امسال در بین آثار راه یافته به دور نهایی جشنواره، آثاری وجود داشتند كه حكایت از توان بالای اصحاب رسانه كشور دارد و بر این اساس می توان به آینده جامعه رسانه ای كشور امیدوار بود.

همایون ، هدف از برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات را شناسایی و تقویت نقاط قوت و معرفی آن بیان كرد و گفت: در عین باید از طریق برگزاری این جشنواره، ضمن شناسایی نقاط ضعف، در راستای برطرف كردن ضعف ها گام برداشته شود.

به گفته این داور مرحله نهایی هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها، جشنواره مطبوعات باید حلقه رابط میان اصحاب رسانه، دانشگاهیان، حوزه مطبوعات و مسوولان دولتی این عرصه باشد.

اجتمام**1313*





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , رودخانه , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: