هفتمین جشنواره ادبیات كودك و نوجوان رضوی در شهركرد برگزارمی شود
نوشته شده توسط : modz

'حسین گنجی ' روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:این جشنواره از سری برنامه های دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است كه مهر ماه سال 91 در شهركرد برگزار می شود.

وی هدف از بر پایی این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی دانست وگفت: گسترش فعالیت های فرهنگی مذهبی ،گرامیداشت پدید آورندگان آثار در زمینه سیره امام رضا(ع)و كمك به انتشار گسترده آثار ادبی با موضوع فرهنگ رضوی ویژه كودكان و نوجوانان از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی گفت: كودكان و نوجوانان باپرداختن به ابعاد مختلف زندگی امام رضا (ع) و بزرگسالان با خلق آثاری كه در زمینه معارف امام رضا(ع) برای رده های سنی كودكان و نوجوانان آفریده اند، می توانند در قالب شعر ،داستان و قطعه ادبی در این جشنواره شركت كنند.

گنجی افزود:آثار ادبی كه با بهره گیری از كردار و گفتار امام رضا(ع) به گسترش فضایل اخلاقی پرداخته یا به موضوع پیشنهادی مقام معظم رهبری در سال 91 بپردازند به شرط داشتن ویژگی های ادبی و هنری می توانند در ارزیابی داوران از امتیاز بالاتری برخوردار شوند.

وی یادآور شد:آثار این جشنواره در سه مقطع سنی كودك 5تا12 سال، نوجوانان از 12تا18سال و بزرگسالان از 18 سال به بالا داوری خواهد شد.

شش دوره گذشته این جشنواره در چهارمحال وبختیاری با استقبال مطلوب شاعران سراسر كشور همراه شده است.

7359/558





:: برچسب‌ها: مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: