جشن انقلاب در مدرسه ایرانیان الجزایر برگزار شد
نوشته شده توسط : modz

به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی، میلاد با سعادت حضرت رسول اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت، جشن باشكوهی با حضور دانش آموزان و معلمان در مدرسه ایرانیان مقیم الجزایر برگزار شد.

در این مراسم سفیر جمهوری اسلامی ایران در الجزایر با تبریك دهه مباركه فجر و ایام پربركت میلاد مسعود و فرخنده خاتم پیامبران و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: ملت ایران به بركت رهبریهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب امروز در سراسر جهان سربلند است.

دكتر ' محمود محمدی' ضمن مقایسه شرایط اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی امروز ایران اسلامی با پیش از پیروزی انقلاب، افزود: ایران در حاضر حاضر كشوری مقتدر، قوی و در برخی بخش ها نیز مقام نخست منطقه است.

سفیر كشورمان در الجزایر با بیان اینكه مخالفت دشمنان با انقلاب اسلامی به اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی باز می گردد، تاكید كرد كه هم اكنون نام ایران اسلامی در صدر اخبار و افكار عمومی جهان قرار دارد و تهدیدها و دشمنی های دشمنان نیز به دلیل ترس آنها از اقتدار و قدرت ملت ایران است.

وی در ادامه با اشاره به نمونه هایی از رشادتهای ملت ایران در جریان سرنگونی رژیم ستم شاهی، افزود: ایمان و اعتقاد ملت به رهبر معنوی خود زمینه ساز انفجار نور و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی 'سید رضی علم الهدا' رایزن فرهنگی كشورمان ، گروههای دانش آموزی سرودهایی انقلابی به مناسبت دهه خجسته فجر انقلاب اسلامی را همخوانی كردند.

خاورم ** 1200**1566





:: برچسب‌ها: نیکون , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: