خط خبری بهمن 57
نوشته شده توسط : modz

- از لحظه ورود امام خمینی(ره) اقشار مختلف مردم از سراسر ایران برای ملاقات با ایشان به تهران آمدند و مدرسه رفاه میزبان مشتاقان بود.

- امام خمینی(ره) در جمع روحانیون فرمودند: رژیم سلطنتی از اول خلاف عقل بود ... هر ملتی باید خودش سرنوشت خودش را تعیین كند.

- امواج تهدیدها از سوی دولت وقت برای ساكت كردن نهضت در این روزها بیشتر می شود آسوشیتدپرس در این روز به منظور پنهان كردن استقبال میلیونی مردم از امام از بختیار نقل قول می كند كه : طرفداران آیت‌الله خمینی می‌توانند فریاد بزنند، غوغا كنند، توهین كنند، این كار چیزی را ثابت نمی‌كند، اما اینكه چندین میلیون نفر برای استقبال از آیت‌الله به تهران آمدند، مبالغه‌آمیز است! در عین حال این خبرگزاری همچنان مساله اشتیاق بختیار برای ملاقات با امام را در این روز مجدد اعلام می دارد.

- در ادامه تهدیدات رژیم پهلوی خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داد: امرای ارتش گفته‌اند كه اگر آیت‌الله خمینی بر خلاف قانون اساسی اقدامی كند، ‌آنها دست به اقدام خواهند زد.

- رادیو مسكو خبر داد: دانشجویان ایرانی مقیم آمریكا علیه مداخله آمریكائی‌ها در امور داخلی ایران، در برابر كاخ سفید تظاهرات كردند.

- در تهران و شهرهای دیگر هم تظاهرات مردمی و اعتصابات شدت یافته است و در چند شهر كشور، ازجمله سمنان و تربت جام، در پی تظاهرات چند نفر به شهادت رسیدند.

- سخنگوی وزارت امور خارجه آمریكا گفت: اظهارات ضد آمریكایی امام خمینی به هنگام ورود به تهران هیچ تغییری در مواضع آمریكا نسبت به ایران نداده است. وی افزود: علاقه ما بازگشت نظم و ثبات به ایران است به شكلی كه ملت ایران بتواند در مورد آینده خود تصمیمی بگیرد.

- خبرگزاری رویترز اعلام كرد:' دولت اسراییل از بازگشت آیت الله خمینی به ایران ابراز نگرانی كرده و گفت ممكن است ورود آیت الله خمینی به ایران باعث بروز تندروی های خشن گردد و كوشش های صلح خاورمیانه را به خطر بیندازد.'

اطلاع**9131**1717





:: برچسب‌ها: درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: