خدمت به مردم باید منطبق با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی باشد
نوشته شده توسط : modz

به گزارش ایرنا، آیت الله حسینی بوشهری روز جمعه درنشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی گام های بسیار مهمی برداشته شده و دستاوردهای ارزشمندی داشته ایم .

وی اضافه كرد: این دستاوردها، پیشرفت ها و پیروزی ها درحالی است كه نظام تاكنون با دشمنی ها، توطئه ها، تحریم ها و مخالفت هایی بسیار زیادی از سوی دشمنان رو به رو بوده است.

نماینده مردم استان بوشهردر مجلس خبرگان رهبری بیان كرد: انتظارداریم مسوولان منطقه مهم پارس جنوبی مطابق با آرمان ها و اهداف انقلاب و برای پاسداشت خون شهدا با تلاش های خود در راه خدمت به مردم كه همواره در تمامی عرصه های این نظام حضوری باشكوه داشته اند موجب رضایتمندی خداوند متعال باشند.

حسینی بوشهری با اشاره به نعمت خدادادی پارس جنوبی به استان بوشهر و كشور افزود: به گونه ای تلاش و فعالیت كنیم كه در آینده ای نزدیك شاهد شكوفایی هر چه بیشتر این منطقه به عنوان قطب مهم اقتصادی و انرژی كشور باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این نشست گفت: پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی به رهبری معمار كبیر انقلاب سرآغاز فصلی تازه برای مردمان آزاده جهان است.

'مسعود نصوری' افزود: در روزهای اخیر گروهی از جوانان جهان اسلام از پارس جنوبی در عسلویه و پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه نفت و گاز بازدید داشتند كه در پایان این دیدار اكثر این چهره ها در گفت و گوهای متعددی با تحسین پیشرفت های صورت گرفته در ایران اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان الگوی جهان اسلام خواندند.

وی با تشریح فعالیت های انجام شده در پارس جنوبی یادآورشد: این منطقه به عنوان قطب انرژی و اقتصادی نقش بسیار مهمی در اقتصاد كشور دارد از این رو تمام توجه مسوولان كشوری و استانی برای كمك به توسعه این میدان عظیم گازی است.

نصوری ادامه داد: اجرایی شدن مصوبات سفر هبری و هیات دولت به عسلویه و استان بوشهر از مهم ترین اولویت های كاری سازمان منطقه ویژه پارس با هدف كمك به توسعه و پیشرفت استان بوشهر است. ك/2

539/330





:: برچسب‌ها: بریتانیا , برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: