سرپرست فنی لیگ دسته یك بسكتبال زنان: شانس دانشگاه آزاد 99 درصد است
نوشته شده توسط : modz

'افسانه دهقان ' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه كرد: رقابتهای لیگ دسته یك بسكتبال زنان كشور پس از پنج ماه (15 شهریور آغاز رقابتهای لیگ ) روز چهارشنبه با انجام سه دیدار به كار خود پایان خواهد داد و با توجه به امتیازات این تیم ها و تحلیل كارشناسان به نظر می رسد كاپ قهرمانی در دستان بازیكنان دانشگاه آزاد قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور پررنگ تر تیم های شهرستانی در فصل جاری بسكتبال دسته یك زنان افزود: این رقابتها با شركت 13 تیم و در قالب دو گروه شش و هفت تیمی آغاز شد و تیم های رده هفتم تا سیزدهم این رقابتها پیش تر مشخص شده اند.

سرپرست فنی لیگ دسته یك بسكتبال زنان ادامه داد: تیم های بسیج شهرداری كرج ، هیات بسكتبال بوشهر، نیكنام تهران ، هیات بسكتبال ارومیه ، هیات بسكتبال گیلان ، تامین صنعت پارس ، هیات بسكتبال فارس به ترتیب عنوان هفتم تا سیزدهم این رقابتها را بدست آورده اند.

به گفته دهقان ، دو تیم انتهای جدول تامین صنعت پارس و هیات بسكتبال فارس به لیگ دسته دو بسكتبال زنان سقوط كرده اند.

وی ادامه داد: رقابتهای لیگ دسته دو بسكتبال زنان كشور در روزهای 22 تا 24 بهمن ماه در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد و دو تیم صدر جدول این رقابتها به لیگ دسته یك ملحق می شوند.

دهقان ادامه داد: این رقابتها با توجه به پیشنهاد مربیان در جلسه قرعه كشی مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام شده و مرحله نهایی این رقابتها نیز به صورت رفت و برگشت بود كه روز چهارشنبه آخرین دیدارهای این مرحله نیز انجام می شود.

وی اضافه كرد: شانس تیم های طایر پور شمیرانات و كیای تهران برای كسب عنوان دومی نیز بالا به نظر می رسد اما باز هم همه چیز در زمین بازی مشخص می شود .

وی تیم های ذوب آهن اصفهان ، هیات بسكتبال چهار محال بختیاری و هیات بسكتبال همدان را نیز تیم های خوبی دانست كه توانسته اند در طول این فصل بازیهای خوبی را به نمایش بگذارند.

به گفته دهقان، تیم های شهرستانی امسال نسبت به سالهای گذشته قدرتمندانه تر از تیم های تهرانی حاضر شده اند و این نشان از پویایی و روند رو به رشد بسكتبال زنان در كشور دارد.

1828**1553





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , آسمان , د ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: