كردستان میزبان كنگره سراسری شعر دفاع مقدس شد
نوشته شده توسط : modz

'داوود مهاجر' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افتخار برگزاری مطلوب سه دوره جشنواره شعر دفاع مقدس در استان و حضور فعال شعرای كردستان در كنگره سراسری شعر دفاع مقدس باعث شد تا میزبانی این كنگره در سال اینده به كردستان واگذار شود.

وی با قدردانی از عملكرد فرهنگ و ارشاد اسلامی كردستان در برگزاری نخستین سوگواره فرهنگی، هنری و ادبی آیین های عاشورایی افزود: برگزاری جشنواره های استانی شعر دفاع مقدس در روزهای تاریخی دفاع مقدس در استان یكی از فعالیت هایی است كه برای نهادینه سازی فرهنگ پایداری انجام می شود.

مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس كردستان، رونمایی از مجموعه اشعار برگزیده سومین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس به میزبانی شهرستان مریوان با عنوان'كازیوه' در كنار برگزاری آیین نكوداشت منصور دولتی شاعر پیشكسوت و جانباز استان را از برنامه های چهارمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس عنوان كرد.

مهاجر، تلاش دستگاه های فرهنگی كردستان را در ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت ضرورتی اجتناب ناپذیر برای نسل جوان دانست و خاطرنشان كرد: نسل جوان ما باید با آشنایی با فرهنگ مقاومت و پایداری ایران اسلامی كه نشات گرفته از پیام وزین عاشورا است بیشتر به نشر ارزش های دفاع مقدس واقف شوند.

533/ 640





:: برچسب‌ها: زن , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: