بررسی اختلافات تیم والیبال بانوان شهر تهران در كمیته انضباطی
نوشته شده توسط : modz

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، به نظر می رسد این نشست نتوانسته است به این اختلافات پایان دهد و بر همین اساس موضوع برای بررسی و تصمیم گیری در اختیار كمیته انضباطی فدراسیون قرار گرفته است.

این اختلافات سبب شده تا تیم بانوان شهر تهران كه در لیگ برتر حضور دارد نتواند در رقابتهای هفته پایانی شركت كند و خزانی كناره گیری این تیم را از ادامه رقابتها اعلام كرد.

'نسرین خزانی ' سرمربی تیم والیبال بانوان شهر تهران در گفت و گو با ایرنا، در تشریح این اختلافات گفت: تقریبا از 12 سال پیش با این بازیكنان هستم چه آن زمان كه برای شهرداری بازی می كردیم و چه در جریان لیگ دسته دو و یك، با آنان بوده ام و برایم حكم فرزندانم را دارند اما امروز كسانی كه تا امروز آنان را ندیده و نمی شناسم مرا از مربیگری تیم خودم بركنار كرده و مدعی همه چیز شده اند.

وی توضیح داد: امسال چون نتوانستیم حامی مالی برای حمایت از تیم و حضور در لیگ برتر پیدا كنیم پیشنهاد 'توحید حسینی ' بازیكن تیم تجارت لیگ برتر والیبال و همسر 'شهرزاد ریاضی ' یكی از بازیكنان تیم والیبال شهر تهران در مورد حمایت مالی از تیم را پذیرفتیم .

خزانی افزود: وی از من خواست مبلغی در قرار داد ها ی بازیكنان نوشته نشود، اما قول داد ضمن تامین هزینه سفرها، اسكان ، تغذیه و سایر مسایل در پایان رقابتهای لیگ ، دستمزد آنان را به گونه ای پرداخت كنند كه راضی شوند.

این سرمربی ادامه داد : حسینی با تمام اصرار كادر فنی برای معرفی حامی مالی برای آشنایی و قدردانی از پرداخت های به موقع هزینه های ، تا امروز وی را به ما معرفی نكرده است اما به ناگاه پس از شكست تیم مقابل تیم ذوب آهن اصفهان در هفته سوم دور برگشت رقابتهای لیگ برتر ، من و سایر اعضا كادر فنی پیامی دریافت كردیم مبنی بر اینكه من نباید تا اطلاع ثانوی در تمرین ها حاضر شوم تا اینكه به من خبر داده شود.

وی گفت: با آنكه این نخستین حضور تیم والیبال شهر تهران در رقابتهای لیگ برتر بود و با اینكه بازیكنان ما تا به امروز هیچ مبلغی به عنوان دستمزد دربافت نكرده بودند اما ما هر هفته سه تا چهار جلسه تمرین برگزار می كردیم و خوشبختانه تیم قدرتمندانه در زمین حاضر شد و بازیهای خوبی به نمایش می گذاشت.

خزانی ادامه داد: من از بازی بازیكنانم كاملا راضی هستم و مشكل عمده ما در زمین تجربه زیاد بازیكنان تیم های صدر جدول و تعداد زیاد بازیكنان ملی پوش این تیم ها بود.

وی گفت : براساس نتایج به دست آمده و پیش بینی هایم ما می توانستیم با كسب رده چهارم جدول رقابتهای لیگ را به پایان ببریم ، و این درحالی است كه حسینی و حامی ناشناس تیم گویا انتظار نتایج بیشتری از تیم داشته اند و با توجه به این شرایط بهتر دیدند با برهم زدن شرایط تیم ، خودشان را از پرداخت حقوق بازیكنان خلاص كنند.

خزانی ادامه داد : این درحالی است كه حامی مالی حتی ورودی تیم به رقابتهای لیگ را به فدراسیون والیبال پرداخت نكرده است.

وی گفت : من از كمیته انضباطی می خواهم به این مساله رسیدگی كند ، و می خواهم بدانم چرا باید من از تیمی كه خودم آن را تشكیل داده وبرای روند رو به رشد این تیم و رسیدن به لیگ برتر تلاش كرده ام كنار گذاشته شوم .

سرمربی تیم والیبال بانوان شهر تهران خاطر نشان كرد: نمی توانم این بی حرمتی را تحمل كنم و حاضر نیستیم در چنین شرایطی تیم را هدایت كنم و از فدراسیون خواستار رسیدگی به این وضعیت هستم.

وی در پایان گفت: وقتی فدراسیون از حسینی یا حامی مالی تیم خواست تا هزینه های مربوط به ورودی تیم را پرداخت كند در حالی كه خودشان به من اعلام كرده بودند دیگر سرمربی تیم نیستم ، به فدراسیون گفتند این مساله به ما مربوط نیست و باید خزانی به عنوان سرمربی پاسخگو باشد!

1553





:: برچسب‌ها: ایتالیا , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: