نبود حمایت كننده مالی ؛ مهمترین مشكل ورزش زنان كرمانشاه
نوشته شده توسط : modz

' نرگس یوسفی ' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نبود اسپانسر باعث شده است كه ورزشكاران ما در تیم های استانهای دیگر بازی كنند و افتخارآفرینی آنها برای استان خود را از دست بدهیم.

وی گفت: بهترین ورزشكاران ما از جمله مریم هاشمی( قهرمان ووشوی جهان ) و سمیه میرانی ( قهرمان ووشوی كشور ) اكنون در تیم های استانهای دیگر بازی می كنند.

وی افزود: این در حالیست كه ورزشكاران برتر ما اگر حامی داشته باشند ترجیح می دهند در استان خود بازی كنند.

یوسفی با اشاره به انصراف تیم های بانوان كرمانشاه از سوپر لیگ كشوری به دلیل نبود حمایت مالی گفت: امسال مجبور شدیم كه انصراف چند تیم خوب استان از جمله تیم فوتبال بانوان را در سوپر لیگ كشور به دلیل نبود حمایت مالی اعلام كنیم و این جای تاسف دارد.

مسوول امور ورزش بانوان استان در ادامه با اشاره به جایگاه ورزش بانوان استان كرمانشاه گفت: ورزش بانوان استان علی رغم تمام محدودیتهای موجود، در سالهای اخیر از رشد چشمگیری برخوردار بوده و اكنون جایگاه سوم كشور را دارد.

وی گفت: امسال برای نخستین بار در تاریخ ورزش بانوان كشور سهمیه حضور در مسابقات المپیك 2012 لندن توسط ' ندا شهسواری ' بانوی ورزشكار كرمانشاهی در رشته ورزشی 'پینگ پنگ ' كسب شد و این افتخار بزرگی برای استان و كشور است.

به گفته وی، اكنون 26 هزار بانوی ورزشكار در قالب 44 هیات ورزشی در استان كرمانشاه در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می كنند.ك/3

7452/567





:: برچسب‌ها: سان , برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: