وزیرخارجه لبنان:تحقق راهكار روسیه برای حل بحران سوریه منوط به همكاری مخالفان است
نوشته شده توسط : modz

'عدنان منصور' وزیر خارجه لبنان امروز چهارشنبه در سخنان رسانه ای پیرامون موضع لبنان در نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب در روز یكشنبه هفته آینده در قاهره تصریح كرد: در این نشست، گام ها و برنامه های بعدی اتحادیه عرب در مورد اوضاع سوریه مشخص خواهد شد و لبنان طبق این تصمیم گیری ها و برنامه ها موضع گیری خواهد كرد.

وزیر خارجه لبنان در مورد احتمال فراخوانی سفرای كشورهای شورای همكاری خلیج فارس از سوریه تصریح كرد: فكر نمی كنم همه كشورهای عربی سفرای خود را از سوریه فرا بخوانند.

از سوی دیگر 'ولید سكریه' نماینده مجلس لبنان وعضو فراكسیون وفاداری به مقاومت با اشاره به شكست توطئه های آمریكا در منطقه گفت: پیروزی مقاومت سوریه نشان داد كه آمریكا جایی در منطقه ندارد.

این عضو فراكسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله در مجلس امروز چهارشنبه، طی گفت گویی با اشاره به روند تحولات در منطقه گفت: با شكست طرح های آمریكا و پیروزی مقاومت سوریه در برابر توطئه های كشورهای خارجی، بحران سوریه دیگر به امری داخلی تبدیل شده است.

وی افزود: روند تحولات در سوریه و منطقه نشان می دهد كه تحولات منطقه دیگر بر طبق خواسته آمریكا پیش نمی رود و آمریكا امید خود را نسبت به روند تحولات در سوریه از دست داده است.

این نماینده مجلس با اشاره به موضع حزب الله نسبت به اوضاع جاری سوریه گفت: حزب الله بر وحدت مردم سوریه و نظام و جلوگیری از ایجاد تفرقه و فتنه در میان اقشار مختلف سوریه تأكید می كند.

سكریه با اشاره به ثبات اوضاع در لبنان ادامه داد: ثبات اوضاع در لبنان می تواند به بهبودی روند اوضاع در سوریه كمك كند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بعید دانستن اقدام نظامی آمریكا علیه ایران گفت: آمریكا نمی تواند كل منطقه را به اشغال خود درآورد و در صورتیكه دست به اقدام نظامی بزند تمام منطقه در معرض نابودی و بحران گسترده اقتصادی خواهد گرفت و در آن صورت تنها آمریكا و اروپا هستند كه باید جواب‌گوی خسارت های آن باشند.

خاورم**2023**1030**1369





:: برچسب‌ها: پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سید میلاد در تاریخ : 1390/11/19/3 - - گفته است :
باسلام وخسته نباشید.وبلاگ ساختن حوصله میخواد نه.. به من سربزن و اگه مایل بودی همدیگه رو بلینکیم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: