لیست قطعی جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی تا 25 بهمن ماه اعلام می شود
نوشته شده توسط : modz

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،'محمد رضا مرندی ' در همایش انقلاب اسلامی ،انتخابات مجلس نهم و بیداری اسلامی افزود : جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی 30 نامزد در تهران و 190 نامزد در سراسر كشور خواهد داشت كه اكثر نامزد های مورد حمایت این جبهه دانشگاهیان خواهند بود.

وی اظهار داشت : تاكنون 21 نفر در تهران در لیست جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی قرار گرفته اند كه هنوز نیز برای قطعی كردن نام این افراد در حال بررسی و مطالعه هستیم .

دبیر كل جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی در ادامه گفت : چهارشنبه هفته آینده همایش دانشگاهیان و انتخابات در تالار علامه امینی دانشگاه تهران با حضور نمایندگان تشكل ها و احزاب مختلف اصولگرا برگزار می شود .

مرندی در ادامه اظهار داشت:جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی كه دو هفته پیش اعلام موجودیت كرد از پنج تشكل استادی و دانش آموخته اصولگرا تشكیل شده است .

وی همچنین با اشاره به تحولات شكل گرفته در منطقه افزود:شواهد زیادی نشان می دهد كه بیداری اسلامی شكل گرفته در منطقه و جهان متاثر از انقلاب اسلامی ایران است .

وی ادامه داد : انقلاب اسلامی ایران یك انقلاب مردمی و نه مسلحانه بود و امروز تمامی انقلابهای شكل گرفته در دنیا از انقلاب اسلامی ایران كه به عنوان یك حكومت مردم سالاری دینی با شریعت اسلامی مطرح است الهام می گیرند.

دبیر كل جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی گفت:تفاوت بیداری اسلامی شكل گرفته در منطقه با انقلاب اسلامی ایران در این است كه آنها فاقد رهبر هستند و همین امر نیز در آینده آنها را با مشكلاتی مواجه خواهد كرد.

سیام **7378*1580





:: برچسب‌ها: عشق , تایوان , چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: